Salı, Aralık 25, 2007

Cikolata Kaplamali Pasta

Yine bir etkinlik, yeni bir etkinlik vakti gelmis gecmek uzere iken farkina vardim. Henuz meyveli pastanin tarifini bile vermeden bu pastaya gecmek istemiyordum ama vaktin nasil gectigini anlayamadim. En iyisi en tatli hediyeler etkinligine cikolata kaplamali bu pastanin tarifiyle katilayim. Sizlerde Burcin'in gozlere ve mideye hitap eden guzel sitesini ziyaret etmeyi unutmayin.

Malzemeler:
Pandispanyasi;
  • 5 yumurta
  • 1 bardak seker
  • 1limon kabugu rendesi
  • 1/4 limonun suyu (yada portakal suyu)
  • 1 bardak un
  • 2 cay kasigi kabartma tozu

Uzeri icin;

  • 150 gr bitter cikolata
  • 200 gr koyu renkli cikolata( dark )
  • 50 gr beyaz cikolata

Pandispanya icin yumurtanin sarilari ve seker iyice cirpiplir ve ayri bir yerde kopuk haline getirilmis beyazlar uzerine dokulur. Beyazlarini sondurmeden limon suyu ,rendesi ve elenerek un ve kabartma tozu ilave edilir. Onceden isinmis firinda pisirilir.

Pisen keki ortadan ikiye ayirip istediginiz kremayi kullanabilirsiniz. Ben muzlu pudinge 2 yemek kasigi karadut receli karistirdim ve icine bol muz dogradim.

Cikolatalari ister benmari usulu yada mikrodalgada hazirladiginiz kagit kulahlar icerisinde hic bulasik cikarmadan eritebilirsiniz. once sutlu cikolatayi kekin uzerine dokuyoruz, sonra beyaz cikolatayla cizgiler cizip kurdanla sekiller veriyoruz. Koyu renkli cikolatayi yagli kagit uzerine incecik yayip buzdolabinda donmasini bekliyoruz . Cikolatayi bicakla dikdortgenler kesip hafif krema surdugumuz kek kenarlarina yapistiriyoruz. Iste bu kadar hediye pastaniz hazir .

Aranizdaki muhabbeti artirmanin en iyi yollarindan bir hediyelesmek sanirim. Muhabbetle kalin, omrunuz boyunca hediyesiz kalmayin...

33 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Mmmmmmmm nefis görünüyor. Ellerine sağlık Ümran'cığım. Çok teşekkür ederim bu güzel tarif ve katılımın için.
Sevgiler Arizona'ya...

yemek dedi ki...

Oh oh, altı üstü çikolata, gelde yeme. Ellerine sağlık canım. Ne güzel görünüyor.
Selamlar...

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor ellerinize sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

harika otesi gorunuyor pasta
ellerine saglik
afiyetle yemeniz dilegile
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Pasta sahane olmus,ellerinize saglik.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Umran'cigim, tek kelime ile harika...
Cok guzel gorunuyor, sevgilerimi gonderiyorum.

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canim

Bocuruk dedi ki...

Biraz önce güzel prensesim Merve ile bir pasta yaptık. Daha çok Merve yaptı diyebilirim. O kadar keyif aldı ki. Ve tadı da harika oldu. Sonra ben sayfaları gezerken senin sayfana geldim ve baktım Merve arkamdan ekrana bakıyor. "Ayyy anne ne kadar güzel olmuş. Tam benim istediğim gibi süslemiş. Ben de böyle yapmak istiyorum" dedi. Ellerine sağlık Ümran'cığım:)
Sevgilerimle...

Mutfak Havlusu dedi ki...

tarama desen olmuş:)
ebruda tarama vardır onun gibi olmuş,ellerine sağlık.
gece gece imtihan gibi bu görüntü:)

Adsız dedi ki...

Ellerine Saglik.

Sevgilerle Aysel

NiNo dedi ki...

iyi seneler

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis ve şık bir pasta olmuş Ümran'cığım,ellerine sağlık canım..

Her yeni yıl,yeni tazelenen umutların,çoğaln sevgilerin habercisidir.2008 Yılıda böyle hep güzel olsun.Sana,ailene ve tüm sevdiklerine MUTLU YILLAR diliyorum...Hep mutlu kalın..

Sevgilerimle

Aybike Ceylan dedi ki...

Yeni yilinizi kutluyor, daha nice guzel ve saglikli yillara hep birlikte diyorum.

Yeni yiliniz kutlu ve mutlu olsun.

Sevgilerimi gonderiyorum.

ebrulitatlar dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel. 2008 sana hayatın boyunca unutamayacağın güzellikler yaşatsın. Yeni yılın kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

Ümrancım siteni etkinlik sayesinde tanıdım pasta harika görünüyor ellerine sağlık..
Yeni yılın huzur,mutluluk,sağlık ve hayırlarla gelmesi dileğiyle...

Hesna dedi ki...

Ümrancığım Merhaba
Pasta her zamanki gibi yine harika görünüyor.
Yeni yılın herkese sağlık, mutluluk, barış ve güzellikler getirmesini diliyorum.
Sevgilerimi gönderiyorum.

Aynur dedi ki...

Yeni yilin size ve tüm sevdiklerinize saglik, mutluluk, nese, basari, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yillar...


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Mutfaknotlari dedi ki...

güzelliklerle dolu yepyeni bir yıl dilerim
mutlu yıllar
www.mutfaknotlari.com

Bocuruk dedi ki...

Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle...

ev perisi;) dedi ki...

Birlikte huzur iklimlerine kanat çıpmak dileğiyle...
Muhabbetli yıllar;)

Adsız dedi ki...

Yeni yiliniz kutlu olsun.

hayat dedi ki...

Ümran'cığım yeni yılınız kutlu olsun.
Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Yeni yilin kutlu olsun,tüm güzellikler yaninda olsun,ailenle saglikli huzurlu bir yil diliyorum.

Ferhanca dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsun.Pastan kadar güzel günler dilerim.patsa şahane olmuş ellerine sağlık .

loungetime dedi ki...

Ellerine sağlık Ümran'cığım, yeni yılın kutlu olsun.

Aynur dedi ki...

Merhaba arkadaslar bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar. Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Melek* dedi ki...

ay ne güzel bir pasta ellerine sağlık

Ilker Erdem dedi ki...

Ay insan bunu kiyamaz yemeye ellerinize saglik.

umran dedi ki...

Cok tesekkurler guzel yorumlariniz icin.

hatice türkiye dedi ki...

Yine döktürmüşsün ellerine saglık ümrancım ben türkiyeden feyzanın annesi Hatice teyzen selam ve dua ile...

Adsız dedi ki...

cok guzel bir pasta.
ama bi sorum var;
benmari usulu ile eritilmiş cıkolata pastanın yuzerıne nasıl dokuluyo. acık şekilde anlatırmısız?

Adsız dedi ki...

ayy umran cigim nekadar guzel olmus pastan harika gozkuyor elleine saglik cok beyendim..