Cumartesi, Aralık 08, 2007

Meyveli Pasta

Gecen hafta esimin arkadaslari icin yaptigim meyveli pastanin tarifi ;
Malzemeler:

  • 5 yumurta
  • 11 kasik seker
  • 11 kasik un
  • 2 kasik tuzsuz tereyagi
  • bir paket kabartma tozu
  • vanilya

Keki islatmak icin:

  • 2 portakalin suyu
  • 5 kasik seker

Uzeri icin Krem santi ve istenilen meyveler

Oncelikle portakalin suyunu s1k1p 5 kasik sekerle birlikte 15 dakika kaynatip sogutun.

Yumurtalarin beyazlarini ve sarilarini ayirip sarilariyla sekeri cirpin. Beyazlarini kopuk haline gelene kadar cirpin. Sarilarina tereyagini ilave edelim. Beyazlari ilave edip sondurmeden ununu uzerine eleyelim. Kabartma tozunu ilave edip isitilmis firinda pisirelim. Kek pistikten sonra ikiye ayirip once alt kati portakal serbetiyle islatip arasina bol meyve ve istediginiz kremayi yada benim gibi tembellik edip bol meyve dogranmis kremsantiyi surebilirsiniz. Ust keki koyduktan sonra kalan portakal serbetiyle islatalim. Uzeri sizin zevkinize kalsin ,istediginiz meyvelerle susleyebilirsiniz. Afiyet olsun

15 yorum:

Yaren dedi ki...

ooooSüper bir pasta,üzerindeki meyvelerde cok güzel secilmis.Ellerine saglik,iyi pazarlar diliyorum.

*Ra dedi ki...

Bir dilim olsa da yeseemm. Uzanıp alma hissi oluşuyor. :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Umran'cigim,

Harika olmus, tarifi 4 gozle bekliyorum.

Sevgiler

Beyhan dedi ki...

Gerçekten güzel görünüyor.Ellerine sağlık canım.

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor Ümran'cığım,ellerine sağlık canım.

Sevgiler

Tijen dedi ki...

Ellerine sağlık Ümran. Ne kadar profesyonel bir görüntüsü var. Diyorum bizim komşular artık pastacıları korkutur hale geldiler diye.

sevimin sayfasi dedi ki...

pasta cok nefis görünüyor
ustca bir pasta ellerine saglik
diger tariflerini de cok begendim
hepsi bir birinden güzel olmus
sevgilerimle...

bana da beklerim

Adsız dedi ki...

Canım Ümranım,

bir şahaser çıkarmışsın ortaya..

Ne özenli bir çalışma bu böyle.

ellerine sağlık

sıcacık sevgiler..
www.misssgibi.com

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Canım sana ve ailene çok güzel bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Ferhanca dedi ki...

Ümran senin ve ailenin bayramını kutlar mutlu, sağlıklı günler dilerim.
pasta nefis olmuş kurabiye tarifin şimdi yazdım . bu tariflerden ben de var ama senin ki başka deniyeceğim ellerine sağlık çok öptüm .
senin sayfayı açınca kumar sayfası açılmasa iyi olur am yapabilecek bi şey yok.

Aybike Ceylan dedi ki...

Bayramini kutluyor, daha nice bayramlara saglikla, hep birlikte ve huzurla diyorum.

Sevgilerimi gonderiyorum.

Bocuruk dedi ki...

Ümran'cığım,
Sağlıklı, mutlu ve huzurlu güzel bir bayram diliyorum. Güzel kızlarımı ve seni çok öpüyorum:)
Sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Ümran'cığım,
Senin ve ailenin, Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir Bayram geçirmenizi temenni ederim.

Sevgilerimle...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

ev perisi;) dedi ki...

SEVG�LERDE

Sevgileri yar�nlara b�rakt�n�z,

�ekingen tutuk sayg�l�B�t�n yak�nlar�n�z sizi yanl� tan�d�;

Bitmeyen i�ler y�z�nden

( Siz b�yle olsun istemezdiniz )

Bir bak� bile yeterken anlatmaya her�eyi

Kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kald�Siz geni� zamanlar umuyordunuz

�irkindi dar vakitte bir sevgiyi s�ylemek

Y�llar�n tela�larda bu kadar �abuk ge�ece�i,

akl�n�za gelmezdi.

Gizli bah�enizde a�an �i�ekler vard�Gecelerde ve yaln�z

Vermeye az buldunuz yahut

Vakit olmad�.

Beh�et NECAT�G�L

��enmeden, ertelemeden, geciktirmeden sevgi dolu bir bayram diliyorum;)
Muhabbetle...