Pazartesi, Nisan 12, 2010

Catal Kurabiye

  • 2 stick 226 gr tuzsuz tereyagi yada 1 paket margarin
  • 1 yemek kasigi tuz (silme)
  • 1 yemek kasigi seker (silme)
  • 1 yumurta beyazi icine
  • sarisi uzerine
  • 1 tatli kasigi mahlep
  • 2 yemek kasigi yogurt
  • 1 yemek kasigi sirke
  • 2 tatli kasigi kabartma tozu
  • Aldigi kadar un

Sekil verilecek yumusakliga gelinceye kadar un eklenerek hamur elde edilir. sekil verildikten sonra uzerine yumurta sarisi surulup corek otu serpilip onceden isitilmis firinda pisirilir.

Hafif mahlep kokulu agizda dagilan bir tarif, afiyetle....

14 yorum:

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik canim nefis görünüyor .
Havuclu toplarda nefis görünüyor

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Umran, harika olmus. Mahlep'i bulmak lazim, sevgiler...

Mutfak dili dedi ki...

Ellinize saglik/ siteniz cok guzel. Ben tulumba tatlisi arayinca buldum sitenizi. Ayrica Amerikada olmaniza da sevindim . cunku bende Amerikadayim. Texsas Austinde yasiyorum. Gurbet elde hemseri basarisi gormek gurur verici. Basarilarinizin devamini dilerim

mintininmutfağı dedi ki...

etkinlik bannerini bloğuna eklemek isteyen arkadaşlar buraya tıklayarak alabilirler...

Hobidünyam woman forum adına;

*http://edacroche.blogspot.com/ * http://papatya68.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,

20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010

tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.


***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.

Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...


Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler

http://papatya68.blogspot.com/

adresine başvurabilirler

BİRBİRİNDEN LEZZETLİ TARİFLER YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

mintininmutfağı dedi ki...

ellerine sağlık canım.sevgiler

nesrin dedi ki...

Bayraminiz mubarek olsun. Sevgiler...

DATLIM dedi ki...

Ellerinize sağlık :)çocukluğumda en çok yediğim kurabiyedir ÇATAAAAAAAAAAAL :)

DR.NİRVANA dedi ki...

Ellerinize saglık söyle bi gezdim sitede hersey süper görünüyor..hele pastalarına bayıldım...sevgiyle kal...

hayat dedi ki...

Ümrancığım, nerelerdesin. Seni merak ettim.

evatolyesi dedi ki...

Bloğunuzu ilk ziyaretim ve güzel bir lezzetle karşılaştım :) ellerinize sağlık

Zeynogelin dedi ki...

aa.. umran abla yazmaya baslamissiniz.. yeni tariflerinizi bekliyoruz..

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com