Cuma, Aralık 22, 2006

2. INEGOL KOFTESI DENEMESI

Daha once uzun asamali bir tarifle inegol koftesini denemistim.Tadi gayet guzeldi ama yapmak uzun asamali oldugu icin bir arastirma neticesinde bir suru tariften esinlenerek bu kofteleri yaptim.Sonuc harika.

  • Yarim kilo yagli kiyma(tariflerde dos kiymasindan soz ediyordu ama burada bulmak cok zor oldugu icin)
  • 1 sogan
  • 1 cay kasigi karbonat
  • tuz
  • 2 dilim ekmek ici
Robotta once ekmeklerimi toz haline getirdim.Sonra uzerine sogani ilave edip robotta incecik hale gelene kadar calistirdim.sonra kiyma tuz ve karbonatimi ilave ettim.Uzun kofte sekilleri verip buzluga kaldirdim.Ertesi gun buzlu olarak firin tepsisine siralayip firinda pisirdim.Nefisti inanin tadi.Yanina firinda biber ve domateste kozleyip pilavla birlikte servis yaptim.afiyet olsun hepinize.
sevgili arkadaslarim 1 haftaligina california taraflarina gidiyoruz.hepinizi cok ozleyecegim.muhabbetlerimi gonderiyorum.....

34 yorum:

umran dedi ki...

sevgili arkadaslarim,
bugun yola cikiyoruz.hazirliklar dolayisiyla sizleri ziyarete gelemedim ne olur kusuruma bakmayin,
gelince telafi edilecektir insallah.hepinize kocaman sevgiler gonderiyorum....

Adsız dedi ki...

merhaba Umran abla,
Kofteler harika gorunuyor. California'ya bekliyorum. Gorusmek dilegiyle.

umran dedi ki...

selmacim seni cok ozledim,
gorusmek uzere...

Adsız dedi ki...

bende buna benzer inegöl köfte yapmıştım tadı güzeldi ama zor pişmişti sonradan anladım karbonatı fazla gelmiş
ümrancım sana iyi gezmeler kendine iyi bak

Ferhanca dedi ki...

umran yeni yılın kutlu olsun ..
köfteler çok benzemiş afiyet olsun..ferhan

Adsız dedi ki...

Ümran'cım ellerine sağlık köfteler ve sunum nefis olmuş, iyi eğlenceler

www.blogcu.com/mutfaksepeti

loungetime dedi ki...

Merhaba Ümran, ben de dün yedim bu köftelerden. Tarifi ne kadar basitmiş. Sana iyi gezintiler.
Öpüyorum.

renkler dedi ki...

Püf noktası karbonat sanırım İnegöl köftesinin. O uzun aşamalı bir tarifi de ben yapmıştım. İçerisinde galeta unu konuyordu, karbonat ile limon suyu karıştırılıp konuyordu filan. Ben çok lezzetli bulsam da ev ahalisi sert bulmuştu. Sanırım seninki yumuşak olmuştur...

*Ra dedi ki...

Ümran hanım iyi yolculuklar size. Köfteniz çok istah kabartıcı valla. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Süper olmuşlar aynı satın gibi ellerine sağlık hımm akşama yapıyım bende sevgilerimle kirazdalı

SEDA dedi ki...

tabak çok iştah açıcı görünüyor.ellerine sağlık.

seda
tarifname.blogspot.com

Serra dedi ki...

eLLerine sagLik, nasiL da canim cekti $imdi var ya :)

~Serra

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım köfteler o kadar güzel görünüyor ki insanın ısırası geliyor ellerine sağlık.
Şimdiden bayramın ve yeni yılın sana ve ailene mutluluk getirmesini dilerim.
Hoşça kal.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım köfteler o kadar güzel görünüyor ki insanın ısırası geliyor sellerine sağlık.
Şimdiden bayramın ve yeni yılın sana ve ailene mutluluk getirmesini dilerim.
Hoşça kal.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım köfteler o kadar güzel görünüyor ki insanın ısırası geliyor sellerine sağlık.
Şimdiden bayramın ve yeni yılın sana ve ailene mutluluk getirmesini dilerim.
Hoşça kal.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba canım köfteler o kadar güzel görünüyor ki insanın ısırası geliyor sellerine sağlık.
Şimdiden bayramın ve yeni yılın sana ve ailene mutluluk getirmesini dilerim.
Hoşça kal.

loungetime dedi ki...

ÜMRAN'CIĞIM HEM BAYRAMINI KUTLAMAK VE NİCE YILLAR DİLEMEK İÇİN UĞRADIM

ev perisi;) dedi ki...

Yeni yılınızı ve bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum;)))
SEVGİ VE DE MUHABBETLE...

Adsız dedi ki...

Eline sağlık Ümran,çok güzel ve nefis görünüyorlar.Eşim çokk sever bu köfteleri ve evdeki lokantada ki gibi olmuyor der hep :)

Hayırlısıyla gider ve dönersiniz inş.

İyi bayramlar ve yıllar dilerim..

Selam ve sevgiler...

Bu kelebek hala dolaşıyor :))bu uzunnn ömürlülerden galiba :)

Adsız dedi ki...

Bir önceki yorumcu benim ama yanlışmı yazdım adımı falan :)

Adsız dedi ki...

Bu guzel paylasiminiz icin cok tesekkurler, gecen aksam denedim tarifinizi, harika oldugunu soyledi esim,vejeteryan oldugum icin tadina bakmasamda, esimin bu koftelerin tadini sultan ahmed koftecisinde yedigi koftelere benzettigini yazmak istedim size:)) ellerinize saglik!!!saglicakla kalin ins...

Adsız dedi ki...

Umrancim,

Yeni yilin ve bayramin kutlu olsun. Ailece nice bayramlara ve yeni senelere saglikli, mutlu, huzurlu ulasmanizi dilerim.

Sevgiler,

Isil

Fatma dedi ki...

Merhaba Umran..Köfteler çok güzel görünüyor. Ben de bu ara köfte ye taktım, Misket köfte, fırında köfte, sandwich köfte..Sırada inegöl köfte olacak:) Ellerine sağlık..
Senin ve ailenin bayramını ve yeni yılını kutlarım..Sevgiyle ve sağlıkla kalın..

hayat dedi ki...

Merhaba ümrancım, köfteler harika görünüyor ellerine sağlık.Hayırlı bayramlar ve iyi yıllar her şey gönünce olsun canım sevgiler..

munevver dedi ki...

Ümrancığım,bayramını kutluyor,mutlu,sağlıklı yıllar diliyorum.
Sevgiyle,nanelimon.

tatli-tuzlu dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum... İyi bayramlar!

Mutluluk bankasinin sevgi subesinde 2007 no`lu hesabina 365 gün daha yatirilmistir.Mutlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle. Mutlu yillar.

Behiye

Adsız dedi ki...

yeni yılda,acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun... bayramın kutlu olsun

beyhan dedi ki...

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...
Yeni yilini kutlar hayirli olmasini dilerim.beyhandan

hayat dedi ki...

merhaba ümrancım, hayırlı bayramlar ve iyi yıllar her şey gönlünüzce olsun sevgiler.(bu arada köftelerde harika görünüyor eline sağlık)

Adsız dedi ki...

Umrancim,
Ailecek mutlu bir bayram gecirmeniz dilegiyle,
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Umran cnm...Biliyorum yoksun yada henuz geldin.emin ol bende henuz toplnamadim donus onrasi...Kendimize gelelim goruselim....arayacagim seni cnm

AEO
Gulnay

umran dedi ki...

Melisa Tesekkurler.
Ferhancim seninde yeni yilin kutlu olsun..

ebru ve ilkay tesekkur ederim,

Renkler kofteler yumusakti belki ekmek ici kondugu icin belkide yagli kiyma olmasi nedeniyle olabilir,ziyaretin icin tesekkurler.

rabia,seda ve kirazdali tesekkuler ..

Serra yolunuz duserse buralara beklerim kofte yemeye;)

ilkay perihan ve ev perisi bende sizlerinkini kutluyorum gecte olsa.

serin mavi guzel dileklerin icin cok tesekkuler..

Arzu denemene ve esinin begenmesine cok sevindim.yorumun icin tesekkurler...

isil ve fatma bende sizlerinkini kutluyorum.

hayat ve munevver guzel dilekleriniz icin tesekkurler bende sizlerinkini kutluyorum.

rabia ve oznur neguzel sozler ve dilekler onlar bil mukabil sizlere.

beyhan ve hayat cok tesekkurler sizlerin de insallah.

lamacim sizde insallah.bil mukabil..optum canim..

gulenaycim haklsin canim.yolumuz cok uzun oldugu icin bir turlu kendimize gelemedik.arayacagim seni.optum canim..

Adsız dedi ki...

merhaba tek kelimeyle müthiş bir köfte olmuş ellerinize sağlık.. :))

umran dedi ki...

tesekkurler yildiz ziyaretin icin de ayni zamanda.sevgiler..