Salı, Nisan 24, 2007

Puf puf kahvaltilik Pisi

Yapilisi gayet kolay ve puf puf kabaran bu pisilerin tarifi Feyza'ya ait.Minik kabarik toplarin ici bos oldugu icin degisik fikirlerle iclerini doldurabilmenizde mumkun.Krem peynir guzel olur zannedersem.Yada sade olarak cayin yaninda beyaz peynirle yiyebilirsiniz.Deneyin memnun kalacaginizi dusunuyorum.
Malzemeler:

  • 1 yumurta
  • 1 cay bardagi sut
  • 1 cay bardagi yogurt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 cay kasigi tuz
  • aldigi kadar un(yumusak bir hamur elde edinceye kadar)

Hepsini karistirip yumusak hamur elde edip yarim saat kadar dinlenmeye birakin.Merdaneyle hamuru yarim cm kalinlikta acip bardakla yuvarlaklar kesin. Yuvarlaklari yagda kizartip sicak sicak yemenizi tavsiye ediyorum.Afiyetle....

45 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Biraz önce gelmiştim sayfana yoktu bu:) Ellerine kollarına sağlık. Dediğin gibi yanında ne olsa yenir. Pişi deriz biz annem çok yapardı ona benzettim.

umran dedi ki...

elvancim ne hizlisin.bizde pisi deriz .cok tesekkurler arkadasim.bende sana geleyim dur:)

Adsız dedi ki...

Ümran'cım gerçekten nefis oluyorlar, bende yapıyorum ama benimkinde süt yok, ellerine sağlık, Feyza'yada tşk. sevgiler, kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

merhabaa... yeni keşfettim sitenizi. herşey çok güzel görünüyor ellerinize sağlık...bol bol görüşmek dileğiyle.:))
sevgiler..

Hulya dedi ki...

cok guzel,sekilleri duzgun oluyor boyle cok mantikli,ellerine saglik umran abla,

yemek dedi ki...

Umran'cığım çok güzeller, ellerine sağlık. Bayılıyorum hamur kızartmasına ama sıkta yapamıyorum malesef.
Selamünaleyküm

Behiye dedi ki...

Ümrancığım blogunun yeni görüntüsü çok hoş olmuş, tabii puf puflarda...Ellerine sağlık, sevgiler.

Minik Kus dedi ki...

Umran ellerine saglik, harika gorunuyor pisiler :)

Ferhanca dedi ki...

maya yok kabartma tozu ile halletmişsin. ellerine sağlık,pufudukların..

Adsız dedi ki...

hımmmmmmmmmmm, en sevdiğim hamur işlerinden biridir puf böreği :) içine peynir domates koy ohh çayın yanında ye :)) Ellerinize sağlık

sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım çok güzel görünüyorlar,benim ufaklıklar da çok sever pişi...Feyza'ya da teşekkürler tarif için....selam ve sevgiler....

Adsız dedi ki...

Umran'cigim,

Pisi gibi gorunuyorlar, ellerine saglik. Tam zamaninda yazdin tarifini bana bu hafta sonu misafir geliyor kalmaya ben de ne yapayim diye dusunuyordum. Mayali olmadigindan kolayca yaparim artik.
Hem is hem misafir zor oluyor pratik tarifler ariyorum.Nefis gorunuyorlar.
Sevgiler,

Hatice

LaMa dedi ki...

Bu pisi tarifini de denemek lazim, daha kolay sekil aliyor hem sanki...
Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Umran'cigim,
Bizde Izmir'e teyzemlere gittigimiz vakit, firindan ekmek hamuru alinir, kizartilir ve yaninda da domates, peynir ve salatalikla yenirdi. Bana o gunleri hatirlattin, ne hos bizde pisi diye bilirz. Ellerine saglik.
Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Umran'cigim,
Bizde Izmir'e teyzemlere gittigimiz vakit, firindan ekmek hamuru alinir, kizartilir ve yaninda da domates, peynir ve salatalikla yenirdi. Bana o gunleri hatirlattin, ne hos bizde pisi diye bilirz. Ellerine saglik.
Sevgiler

munevver dedi ki...

Ümran,peynirin yanında bir de reçel.O boşluk var ya,oraya her ikisini de koymalı ve ısırmalı.Bahçede ve yanında çayla...
Eline sağlık.
Nane Limon.

Adsız dedi ki...

sevgili ümran bu sabah bu pişileri denedim harika oldular daha öncede senin bikaç tarifini denedim onlarda nda memnun kaldım yani yakın takipçinim ellerine ve yüreğine sağlık

acelya dedi ki...

Ümran'cigim ne guzel bir pisiler insanin istahini aciyorlar.Bizim orda lokma denir.Almanya'ya gelince ögrendim pisi oldugunu.Ellerine saglik.Selam ve dua ile..

Adsız dedi ki...

Ümrancım bu kızartma hamurdan geçen kahvaltıda bende yaptım,sıcak sıcak çok güzel oluyor...
sizinkide harika olmuş ellerine sağlık...
selamlar...
www.denizesintisi.com

Hesna dedi ki...

Ümrancığım Merhaba
Ne güzel görünüyor. İçine beyaz peynir koyup, çay eşliğinde yemeli.Harikalar ellerine sağlık.

Sevgiler
Hesna

kalimeero dedi ki...

selam ben geldim:) son yaptigin cok ilginc bir tarif olmus. belki pazar kahvaltisina denerim. sevgiler.

ev perisi;) dedi ki...

Şahane...
Sürekli yaptığım tarif kesinlikle tavsiye olunur;))
Afiyet olsun...

loungetime dedi ki...

Ümran ne kadar güzel kabarmış.
Ben bunların içine peynir koyup pişenini seviyorum.
Ellerine sağlık

umran dedi ki...

Sevgili arkadaslarim yorumlariniz guzel dilekleriniz icin cok tesekkurler.Mesguliyetten tek tek cevap yazamadim ne olur kusura bakmayin olurmu.
sevgi ve selamlar herkese

beyhan dedi ki...

Sevgili Ümran pisiler harika ellerine saglik Insallah en kisa zamanda bende yapacagim.Hayirli bir hafta sonu dilerim canim.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

umrancim pisi tarifini denedim canim superdi paylasimin icin cok tesekkur eiyorum...pratik ve lezzetli tariflerime ekledim:)yaptiktan sonrada blogumda paylastim bilgin olsun:) tabi kaynak olarak seni gostererek:)tekrar tesekkurler gorusmek umidiyle hayirli geceler.

Haydi mutfağa dedi ki...

elinize sağlık.
pazar günü yaptım,çok beğendik.
tarif için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bu sabah kahvaltı için yaptım. ev halkı bayıldı. vaktim kısıtlı olduğundan 10-15 dk hamuru bekletebildim ama süper kabardılar. ayrıca evde süt yoktu onun yerine 1 çay bardağı su kullandım. süt kullansaydım daha da mükemmel olabilirdi ama su ile yaptığım da gerçekten mükemmeldi. Tarif için teşekkürler. ölçüleri not aldım sürekli mutfağımda bulunacak artık.

Adsız dedi ki...

Merhaba Ümran hn. Googleden pişi tarifi ararken pufların resmine kayıtsız kalamadım ve kendimi sitenizde buldum,henuz inceleyemedim ama kesinlikle doğru yerdeyim:)sayfa dizaynı harika,yureginize emeginize sağlık.Acaba mayalı hamurla kabartmatozlu hamurun ne farkı var merak ediyorum? Ayrıca sizinde USAda yaşadığınıza cok sevindim cunku ben TRden yeni geldim ve sizden ogrenecegim cok sey var inş.
Ben de nacizane, Arap ve Kazak yemekeleri paylaşmak isterim. Tekrar gorusmek umuduyla sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

kusura bakmayın ma tarif yanlış pişi böyle yapılmaz denedik yapmayı hemde sadece ben değil! olmaz bu tarifle malzemeler ziyan oldu resmen kim bu tarif doğru diyorsa halt etmiş

YeMeK vAkTi dedi ki...

Sayın adsız,bende bir gün kahvaltılık bişeyler ararken gördüm bu tarifi serinmaviden buraya yönlendirildim.Ka. kere yaptım yiyen mmmhh ne güzel olmuş diye tarif alıyor.Pardonda siz beceriksizseniz blog sahibesi ne yapsın size gelip pişiyi kendimi yapsın bu arada çok terbiyesizsiniz!

Adsız dedi ki...

Tarifiniz muhtesem. Sabah kahvaltiya arkadaslarima yaptim, cok begendiler. O kadar cok kabardilar ki, top gibi oldular. Cok da vakit almiyormus, hizli kizariyor. Tesekkurler, sik sik yapacagim bundan.

Adsız dedi ki...

denedim. çok güzel oldu evdekiler de bayıldı hatta kardeşim biter bitmez aynısından tekrar istedi tekrar yapıcam. teşekkürler ellerinize sağlık:)

Adsız dedi ki...

gerçekten yapımı çok kolay yemesi bir okadar keyifli bu pişinin.herkese tarifini veriyorum.pazar sabahları özellikle evde taze ekmek olmadığında kurtarıcım benim.şimdi yapacağım yine.beceremiyecek hiç bir teferruatıda yok.bu sebeple olumsuz yorumlarda farklı bir maksat olduğunu düşündm açıkçası,o kadar kolayki ....neyse çok teşekkür ederim ,oğlum içine bal koyup yemeye bayılıyor,tavsiye ederiz bu şekliylede,herkese afiyetler olsunnn...

Adsız dedi ki...

bizde yaptık harika çok güzel kabarıyo ve içine peynir koyunca harika oluyo bir yedim sonra 10 tane bencede bu çok güzel bir pişi tarifi biz her pazartesi yiyoruz hemde doyamıyoruz bence bu umranın verdiği tarif muhteşem

Pişi Tarifi dedi ki...

Baktığım pişi tarifi yazıları içinde en anlaşılır olanı sizin tarifiniz. Pişi nasıl yapılır diye merak edenler mutlaka bu tarifi denesin başarılı olacaklarına eminim.

Adsız dedi ki...

Süper oldu ellerinize saglik keyifle yedik

bahar dedi ki...

umran hanım gerçekten tarifiniz hem pratik, hem de süper bir orijinal pişi tarifi. yaptım çocuklarla oturup akşam 22.00 da bir güzel yedik. teşekkürler.

bahar dedi ki...

umran hanım gerçekten tarifiniz hem pratik, hem de süper bir orijinal pişi tarifi. yaptım çocuklarla oturup akşam 22.00 da bir güzel yedik. teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Yarim saat beklemeden yaptim. cok guzel oldu. Hic yag cekmedi ve tabakta da kalmadi.cocuklar sildi supurdu. tarif icin tesekkurler

Adsız dedi ki...

Harika oldu yumuşacık mis gibi...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.