Salı, Haziran 05, 2007

Bloglardan Denemeler (2)

Blog arkadaslarim iyiki varsiniz. Sizler sayesinde tarif defterim guzel tariflerle doldu.
Kitir pogacalari sevgili Rabia'da (bebekli mutfak) gormus cok begenmistim nihayet kahvaltiya gelecek arkadaslarim icin denedim.Harika oldular.Tarifini buradan alabilirsiniz.

Tavuklu tortillalari (CHICKEN QUESADILLAS) da yine kahvaltiya gelen arkadaslarima yaptim. Hakikaten cok lezzetliler. Meksika mutfaginin vazgecilmezlerinden olan bu tavuklu tortillalarin tarifini Behiye'den (duduk makarnasindan )aldim. Esimdende tam not aldi :)
Firinda Kofte patates tarifi portakal agacindan.
Limonlu payi Amerikali arkadaslarimizla piknige giderken cok cabuk yapabilecegim bir tarif aradim ve lama'da buldum. Ben altini hazir olanlardan kullandim. Hafif ve leziz bir tarif tavsiye ederim.
Daha bir cok denedigim ve deneyecegim tarifler var sirada. Hepinize tesekkurler guzel paylasimlariniz icin.
Muhabbetle kalin...

31 yorum:

yemek dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel tarifler, ellerine sağlık. Limonlu pastadan denemeyi düşünüyorum.
Ayrıca tavuklu tortillada çok güzele benziyor, en kısa zamanda denerim inşallah.
Selamlar...

serinmavi dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar canım,elinden sevgi katılmış bu tariflere...Selamlar....

loungetime dedi ki...

Ümran, saat 17:28 öğlende doğru düzgün hiç bir şey yemedim o köfte patatesler beni öldürdü çok güzel görünüyor. Eve gidince yapmalı.
Ellerine sağlık.

Behiye dedi ki...

Ümrancığım afiyet olsun, beğenmiş olmanıza çok sevindim. Benim eşimin de favorileri arasında bu tarif. Ayrıca iyi ki sen de varsın. Sayfanda güzel ve değişik tarifler bulmaktan çok mutluyum ben. Sevgiler.

LaMa dedi ki...

Begendigine memnun oldum Umran ablacigim. 10 dakika bile surmuyor hazirlamadi degil mi?
Tembel Lama'ya yakisir gercekten kolay bir tarif ;)

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Amnda,aman neler var burada?hepsi birbirinden guzel ben köftelere bayildim üzerinede tatli alayim,denemek isterim limonlu payi.Ellerine saglik.

sevgilerimle.

Hesna dedi ki...

Ümrancığım herşey birbirinden güzel görünüyor. Açken bakmamak gerek yemek sitelerine mahfediyor insanı.Köfte patates cok cazip geldi şu an.
Ellerine sağlık.

Sevgiler
Hesna

ev perisi;) dedi ki...

Alttaki keke bayıldım doğrusu mmmmmmmmmmmmm nefis ellerine sağlık;))

Tuba dedi ki...

Eeee askolsun Umran. Hani benim de yalanci su boregini koyacaktin:))

Adsız dedi ki...

Ümran'cım hepsi birbirinden nefis tarifler, arkadaşların ve senin ellerine sağlık, sevgiler..

Bocuruk dedi ki...

İnsan beğendiği her tarifi denemek istiyor ama hepsini denemek mümkün değil tabii. Sen ne güzel tarifler denemişsin ve de hepsi çok güzel olmuş belli. Ellerine sağlık Ümran'cığım:)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

tarifleriniz çok guzel ellerinize sağlık.

Minik Kus dedi ki...

Hepsi de cok guzel ve lezzetli gorunuyor. Quesadilla'lara ben de bayilirim ama benim favorim peynirli olanlar, vejeteryan olunca yiyecek baska secenek kalmiyor zaten :) Ellerine saglik...

*Ra dedi ki...

Umrancığım her biri ayrı güzel. Ellerine sağlık. Bu hafta sonu başka şekilde pişirdim. Poğaca olduğunu söylemesem anlamıyor kimse ne olduğunu. Tavuk paneye benzetenler de çok. Ben tamamen yumurtaya ve galeta ununa batırıyorum. Farklı geliyor o nedenle.
Aşağıdaki kek çok ilginç. Bir dilim de benim elime geçsin isterdim. Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Sevgili Ümran, hepsi birbirinden leziz görünüyor. Çok haklısınız blog dünyası banada çeşit çeşit tarifler, dostluklar kattı...

Sıcacık sevgilerimi gönderiyorum.

umran dedi ki...

Lavntincim
denediginde memnun kalirsin ins.Selamlar

umran dedi ki...

Serinmavicim,
Sevgi olmasa tadlarida guzel olmuyor sanki.
sevgiler

umran dedi ki...

Ilkaycim,uzuldum simdi.Insallah yapip yemissindir.
selamlar

umran dedi ki...

Behiyecim,
Guzel sozlerin ve tariofin icin tesekkurler.

umran dedi ki...

Lamacim,hakikaten 10 dakikalik ama 10 puanlik bir tarif bence :)

umran dedi ki...

Serap'cim,
Istediklerini ikram etmek isterdim sana.Bellimi olur bir gun bir yerlerde....
sevgiler

umran dedi ki...

Hesna'cim,
selam ve sevgilerimi gonderiyorum sana birde bir tabak kofte patates;)

umran dedi ki...

Sukran'cim tesekkurler canim.

umran dedi ki...

Tuba'cim,
Senin su boregini yaptigim zaman malesef resim cekmeyi unutmusum ,misafir agirladigim icin. Tekrar yapar yapmaz koyacagim senin tarifinide.Cok sekersin sen kirilma olurmu?

umran dedi ki...

Elvancim,cok haklisin her gordugumu denemek istiyorum bende.
Uzun zamandir arkadaslari ziyarete gelemedim.Kizinin dogum gununu kacirmisim bugun farkettim.Daha nice yillar diliyorum prensese.

umran dedi ki...

Ebrucum,cok tesekkurler.

umran dedi ki...

Tesekkurler Banu,
yine beklerim.

umran dedi ki...

Minik kus,
sevgi ve selamlarimi gonderiyorum.

umran dedi ki...

Rabia'cim. Bende galeta unu yoktu robotta ekmegi cekip yaptim.Misafirlerim cok begendiler.Dedigin gibi once pogaca oldugu anlasilmiyor.
selamlar

umran dedi ki...

Bendende sicacik sevgiler Zerrin'cim.

Adsız dedi ki...

valla her yazını keyifle okudum bende seni beklerim