Çarşamba, Ekim 04, 2006

BIR IFTARDA BOYLE GECTI

IFTAR MENUSU
.mantar corbasi
.Yaprak sarma
.yalanci su boregi


. tavuklu pilav

. manti
. kabak karniyarik
. sumakli karisik salata
.havuclu kabakli mucver(karniyarikta iclerini cikardigim kabaklardan)
.krem santili biskuvili muhallebi



Sarmayi daha once bir tencere dolusu sarip yarisini pisirmeden buzluga kaldirmistim.Mantiyi da ramazan girmeden 3 arkadas birlikte yapip yine buzluga koymustum.Yani menudeki 2 cesitim hazir sayilir.Digerlerini de ayni gun icinde cok cabuk bir sekilde hazirladigima kendimde inanamadim.Misafirlerim sagolsunlar cok begendiler ve iltifatlar ettiler.Iftardan sonra insanin en cok hosuna giden sey herhalde yemeklerinin bitmesi ve iltifat edilmesi.Ustune ustluk oruclunun sevabina da ortak olmak cabasi herhalde..Iste bir iftar da boyle gecti....

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenizi yeni keşfettim, sofra çok güzel görünüyor emeği geçenlerin ellerine sağlık.

ArMeda dedi ki...

Merhaba hepsi çok güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler...

umran dedi ki...

sevgili pembeli,
ne iyi etmissin de gelmissin.Tesekkurler yorumun icin.Sevgiyle kal.

umran dedi ki...

Merhaba armeda,
tesekkurler canim.Gecenlerde bende senin sitene rastlamistim.Seftali kurabiyelerine bayildim.En kisa zamanda deneyecegim.Sevgilerimle.

umran dedi ki...

Merhaba armeda,
tesekkurler canim.Gecenlerde bende senin sitene rastlamistim.Seftali kurabiyelerine bayildim.En kisa zamanda deneyecegim.Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Sofra çok güzel yemekler çok güzel daha ne olsun Ümran'cım ellerinize sağlık kolay gelsin Ebru

Hulya dedi ki...

sofra enfes gorunuyor,canim nasil manti istiyor bu gunlerde birde hemde..O sofrada oturup yaptigimiz iftarlar geliyor aklima..ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Umran merhaba,
yalanci su boregini nasil yapiyorsun cnm?

Sevgiler
Gulenay

Adsız dedi ki...

Vay, yani artik su internetten hic cikamiyacagim, desenize her birinizin guzel sitelerinizi ziyaret ede ede butun zamanim internet basinda gececek. umran ablaya gercekten cok guzel olmus yemekler hersey. Hemen yan mahallede boyle bir guzel yemekler yapan ablamizin olmasindan gurur duyuyorum. Cok guzel :)))))))))

Ozbek Leyla

umran dedi ki...

tesekkurler ebru,
guzel hafta sonlari diliyorum.

umran dedi ki...

Hulya, ne zaman buraya yolun duserse gel sana manti yapayim.olurmu,sevgilerimle

umran dedi ki...

Gulenay,
en kisa zamanda tarifini verecegim ins.

umran dedi ki...

Leylacim, canim sana kapim herzaman acik,istedigin zaman buyur gel.iyi hafta sonlari sanada.sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Sevili Ümran'cığım,
Canım hesi birbirinden güzel sayfan yıkılıyor adeta.Gözlerim faltaşı gibi açıldı,maşallah sana ellerine sağlık.Afiyetler olsun şekerim,bizde bekleriz.))

Sana ve ailene harika bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal..

umran dedi ki...

Tesekkur ederim damak tadi,isin dogrusu bende senin sayfana baktikca gozlerim faltasi gibi aciliyor.Baklavalar, bukme tatlilari daha neler neler.
bende sana guzel hafta sonlari diliyorum.