Pazar, Ekim 01, 2006

SIS KOFTE

Sis koftenin icinde sadece biraz yagli kiyma, biraz ince irmik ve tuz var. Kiyma harcini iyice yogurup bir kaseye su koyup elinizi ara sira islatarak sislere dizmek gerekiyor.Ayrica demir sisleriniz yoksa cop sislerinizin mangalda yanmamasi icin islatmak lazim.Benim zamanim olmadigi icin islatamadim. Kayinpederim asci ve kendisi Turkiye ziyaretlerimizde mutlaka bu sislerden yapar.Kendisi irmigi acisiz sislere pek koymuyor.Acili sis yaparken sogan rendesi, irmik, aci pul biber ,karabiber koyarak yapiyor.Yaninda sise dizilip kozlenmis sivri biberle birlikte mutlaka pideyle servis yapiyor.

5 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım,seninkliler kayınpederinkiler gibi olmuş tıpkı..))Gerçi hiç görmedim ama lokantası varsa soun yok.Genelde görüntüler aynı olur.))Tek kelime ile super,sayende ince irmiğinde bu köfteye girdiğini öğrenmiş oldum.Paylaşımın için çok teşekkürler,ellerine sağlık tekrardan.Sana ve ailene çok güzel bir hafta diliyorum..Sevgilerimle,

Hulya dedi ki...

ufff bu ne umran abla;kofteler sisler baklavalar falan:)bende boyle bir deniyicem hic duymamistim irmikli yapilmasini..super gorunuyorlar,ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Ay Ümran bunlar ne böyle harika görünüyorlar ellerin dert görmesin gerçekten çok güzel denemek lazım sevgiyle kal Ebru

Unknown dedi ki...

Umran'cim az once aldim yorumunu ...dedim hemen bakem bi.Ayy ne guzel yahuu bunlar olacak ismi simdi bu ay:))kz sen Maklubeyi nerden bilin:)benimde esim yapar.Ilk firsatta ekliycem seni listeme.Memmnunn oldum hep goruselim arayi acmayalim olurmu...Optum cok

Gulenkiz Gulenay:)

umran dedi ki...

Sevgili gul,
Oncelikle annene masallah diyorum.Bukme tatlisina bayildim.Bende sana ve maharetli annene en guzel tatli lezzetli gunler diliyorum..

Hulyacim bakiyorum sende hic bos durmuyorsun masallah.Allah daim etsin.Mutluluklar ailenizden eksik olmasin.

Ebru tum guzellikler ,iyilikler hep sizinle olsun.

Gulenay, gurbettasim, sitene bayildim,sende bos durmayanlardansin,sofrandan mutluluklar eksik olmasin.Bende seni linklerime aldim:)