Perşembe, Eylül 28, 2006

TAVUKLU SEBZE KAVURMA

Aslinda cok basit bir yemek ama bir alternatif olsun diye yazmak istedim.Ayrica cocuklarin sevmedigi bazi sebzeleri boyle pisirdigim zaman severek yiyorlar.Sebzelerini dondurulmus karisik paketlerden aldim.Icinde sari meksikan kabak ,brokoli,fasulye,havuc,minik olmamis misirlar ve fasulye seklinde bezelyeler var.Tavuk gogsunu tavada kavurup pismeye yakin sebzeleri ilave ettim.Biraz baharat ve tuz ilavesiyle yaklasik yarim saatten daha kisa surede hazir oldu.Cin restaurantlarinda boyle degisik sebzeler pisiriliyor yari pismis busebzelere soya sosu ilave ediyorlar.Degisik lezzet arayisindakiler deneyebilirler .Ben denedim fena olmadi.

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Merhabalar,
Hem hafif hem de besleyici,bende çok severek yerim..İyi ki hatırlattın canım bu aralar insanlar yemek pişirme sıkıntısını sanırım sıkça yaşıyorlar, malum ramazan..Ellerine sağlık,afiyetler olsun..Sana ve ailene hayırlı iftarlar,güzel bir hafta sonu diliyorum.Sevgiyle kalın..

umran dedi ki...

sanada hayirli iftarlar ve haftasonu. sevgiler...